Zomerse Zuid-Amerikaanse harp en gitaarklanken in Nieuw Begin Zyfflich
Claudia y Manito

Wegens groot succes van vorige keren gaat harp gitaar duo ’Claudia y Manito’ op zondag 5 juli a.s. weer een concert geven in de idyllische beeldentuin ‘Nieuw Begin’ te Zyfflich(DE).
Met schilderachtige melodieën gaat de Paraguayaanse harp een dialoog aan met de flamencogitaar. Dit is een lust voor oog en oor. De luisteraar krijgt het gevoel tijdens het concert op reis te zijn van Venezuela naar Argentinië.
Claudia zingt ook deze middag Spaanstalige bolero’s. Hierbij begeleidt zij zichzelf op gitaar. Met haar zwoele stemgeluid pakt ze de toehoorder geraffineerd in. Gipsy flamencogitarist Manito staat haar muzikaal terzijde. Hij is vernoemd naar de gitaarlegende Manitas de Plata (1921-2014), de voorvader van de Gipsy Kings.
Het adres van Nieuw Begin is Zum Querdamm 67a Zyfflich(DE) De aanvang is om 15.00, de entree is €10,-- reserveren via www.nieuwbegin.de of 0049- 2826918532
| Datum | Zondag 05 Juli 2026, 15:00 |
| Entree | 10 |
| Tickets | https://www.nieuwbegin.de/contact/ |
| Website | https://www.nieuwbegin.de/agenda/ |
| Categorie | Muziek |
Geplaatst door Manito